נופים - מרכז הנצחה בטבעון - 1994
בית האמנים בתל אביב - 1995
"נופים" מיצב
המיצב "נופים" יוצר תמונת נוף הממוסגרת לתוך החלל הסגור של הגלריה.
המיצב מבוסס על יחידות מודולאריות שכולן שוכפלו מיציקת תבנית אחת על טורסו גברי (החזה של יגאל-בעלי). "החומה" בנויה מבלוקים אנושיים היצוקים בטון. "הערוגות" עשויות יריעות מלבניות היצוקות על התבנית האנושית ועשויות פוליאסטר וסיבי-זכוכית ארוגים דמויי שקים.
בשנים האחרונות אני עוסקת בדמות האדם בצורתה המלאה או החלקית כפי שהיא מופיעה בשכפול וריבוי. הדבר מתקשר אצלי לתחושת הזילות ביחס לאינדיבידואל וההתייחסות אליו כאל אובייקט הניתן להחלפה, כאביזר הניתן לשימוש, שינוע, ותפעול כקבוצה - כמכונה המשומנת היטב, כדי להשיג מטרות של המדינה, הצבא, או כל גוף אחר הרואה עצמו עליון על היחיד. מושגים ככוח - אדם, משאבי – אנוש, הפכו להיות מובנים מאליהם.
תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה -
נופים - מרכז הנצחה בטבעון - 1994
בית האמנים בתל אביב - 1995
"נופים" מיצב
המיצב "נופים" יוצר תמונת נוף הממוסגרת לתוך החלל הסגור של הגלריה.
המיצב מבוסס על יחידות מודולאריות שכולן שוכפלו מיציקת תבנית אחת על טורסו גברי (החזה של יגאל-בעלי). "החומה" בנויה מבלוקים אנושיים היצוקים בטון. "הערוגות" עשויות יריעות מלבניות היצוקות על התבנית האנושית ועשויות פוליאסטר וסיבי-זכוכית ארוגים דמויי שקים.
בשנים האחרונות אני עוסקת בדמות האדם בצורתה המלאה או החלקית כפי שהיא מופיעה בשכפול וריבוי. הדבר מתקשר אצלי לתחושת הזילות ביחס לאינדיבידואל וההתייחסות אליו כאל אובייקט הניתן להחלפה, כאביזר הניתן לשימוש, שינוע, ותפעול כקבוצה - כמכונה המשומנת היטב, כדי להשיג מטרות של המדינה, הצבא, או כל גוף אחר הרואה עצמו עליון על היחיד. מושגים ככוח - אדם, משאבי – אנוש, הפכו להיות מובנים מאליהם.
תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה -