""Juego de Pelotaהוא מושג מתוך התרבות הפרה- קולומביאנית במקסיקו וגואטמלה, המתאר מגרשי משחק שנמצאו במתחמי ערים ומקדשים עתיקים בהם שיחקו משחקי כדור. תבליטים החקוקים על קירות המגרשים מתארים כדורים שבתוכם ראשים אנושיים. תרבויות המאיה והאצטקים היו אלימות מאוד והקריבו לאליליהם קורבנות אדם רבים. ערי המדינה שלהן היו עסוקות בקרבות על מנת לשבות אנשים להקרבה. המונומנטים שהקימו בעמל רב ובהשקעה עצומה נועדו לשרת את הטקסים הללו. מאבקים וקורבנות אלו הביאו על תרבויות אלה את קיצן.
הכרתי תרבויות אלו בסיורי במרכז אמריקה והזדעזעתי. החברה הסובבת אותנו אלימה מאוד וקורותיה רצופים מלחמות ומאבקים כלפי חוץ אך גם בפנים. החברה הישראלית מכנה את הנפגעים הרבים במושג "קורבנות": "קורבנות מלחמה", "קורבנות פעולות טרור", "קורבנות תאונות" משל היו קורבנות למולך של "הגנת הארץ", "קדושת האדמה", "שעת חרום" וכדומה.
תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה -
""Juego de Pelotaהוא מושג מתוך התרבות הפרה- קולומביאנית במקסיקו וגואטמלה, המתאר מגרשי משחק שנמצאו במתחמי ערים ומקדשים עתיקים בהם שיחקו משחקי כדור. תבליטים החקוקים על קירות המגרשים מתארים כדורים שבתוכם ראשים אנושיים. תרבויות המאיה והאצטקים היו אלימות מאוד והקריבו לאליליהם קורבנות אדם רבים. ערי המדינה שלהן היו עסוקות בקרבות על מנת לשבות אנשים להקרבה. המונומנטים שהקימו בעמל רב ובהשקעה עצומה נועדו לשרת את הטקסים הללו. מאבקים וקורבנות אלו הביאו על תרבויות אלה את קיצן.
הכרתי תרבויות אלו בסיורי במרכז אמריקה והזדעזעתי. החברה הסובבת אותנו אלימה מאוד וקורותיה רצופים מלחמות ומאבקים כלפי חוץ אך גם בפנים. החברה הישראלית מכנה את הנפגעים הרבים במושג "קורבנות": "קורבנות מלחמה", "קורבנות פעולות טרור", "קורבנות תאונות" משל היו קורבנות למולך של "הגנת הארץ", "קדושת האדמה", "שעת חרום" וכדומה.
תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה - תיאור התמונה -